دانشکده تغذیه و علوم غذایی
پیام تسلیت هیئت رئیسه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم
با فرارسیدن ماه حزن و اندوه اهلبیت عصمت و طهارت(ع)، ماه محرم، موسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، دلهای مؤمنان و آزادگان جهان سرشار از غم و اندوه میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشکده تغذیه و علوم غذایی، محرم، یادآور حماسهای سترگ و جاودانه در تاریخ بشریت است؛ حماسهای که در آن، امام حسین(ع) با ایثار، آزادگی، ظلمستیزی و فداکاری، والاترین درسهای انسانیت، عزت و حقطلبی را به جهانیان آموخت.

هیئت رئیسه دانشکده تغذیه فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش را به تمامی استادان، کارکنان، دانشجویان و عموم ارادتمندان اهلبیت(ع) تسلیت و تعزیت عرض مینمایند.
امید است در پرتو آموزههای انسانساز و مکتب الهامبخش عاشورا، همگان در مسیر حق، عدالت، معنویت و خدمت به جامعه گام برداریم./ف.نوروزی فرد
نظر دهید