اهداف و وظایف
 

هدف :

این عنوان دربرگیرنده وظایفی است که شاغل آن تحت نظارت کلی ریاست دانشکده امور پشتیبانی را اعم از تدوین طرح وبرنامه ، ارتباط و هماهنگی درون بخشی وبرون بخشی ونظارت بر امور اداری مالی دانشکده را سرپرستی می نماید.

وظایف :

۱- نظارت بر حسن انجام فعالیتهای اداری مالی ومراقبت در حفظ رعایت مقررات مربوطه

۲-برنامه ریزی وسازماندهی فعالیتهای مربوطه وتعیین وظایف وصدور مسئولیتها واختیارات واحدهای تحت سرپرستی

۳-پیش بینی و نظارت بر تنظیم واجرای بودجه

۴-تشخیص نیاز، تعیین اولویتها ونظارت بر خرید

۵-تأمین نیروی انسانی مورد نیاز

۶-ایجاد راهکار وفضا مناسب در جهت رضایتمندی پرسنل وتکریم ارباب رجوع

۷-نظارت بر آموزش ضمن خدمت پرسنل وارزشیابی کارکنان تحت پوشش

۸-ایجاد ارتباط وهماهنگی با دیگر معاونتها وبخشهای دانشکده با توجه به خط مشی تعیین شده

۹-شرکت در سمینارها ، کمیسیونها وجلسات مختلف وتهیه گزارش

 

واحدهای تحت پوشش

امور عمومی:

-         نظارت بر انجام فعالیتهای مالی

-         تهیه وتنظیم بودجه

-         حفظ اموال وکنترل اموال منقول وغیر منقول

-         نظارت بر انجام امور تدارکاتی

-         مراقبت وتوزیع کالا وملزومات وکنترل موجودی انبار

-         مراقبت در انجام سریع ثبت ، توزیع وتحریر نامه ها

-         انجام امور پرسنلی کارکنان ، حضور وغیاب ، مرخصی و...

-         مراقبت در حسن انجام تعمیرات وامور تأسیساتی واحد

-         نظارت بر امور نگهبانی ، نقلیه وخدمات عمومی دانشکده

نمونه وظایف ومسئولیت ها:

-         نظارت بر حسن جریان کلیه امور پشتیبانی واحدهای تحت سرپرستی

-         سازماندهی فعالیتهای مربوطه تقسیم وکار وتعیین وظایف و ومسئولیت واختیارات واحدهای تحت پوشش

-         برنامه ریزی در تهیه وتنظیم بودجه

-         شرکت در جلسات وسمینارهای مربوطه